punkt 2) min första riktiga vän

Okej , min första riktiga vän var Ida. Alltså , bokstavligt talat , hon var den bästa vänen! asså jag kommer än ihåg hur de va på dagis och så , asså vi va alltid med varran, ALLTID!! Sen flytta hon till ubbhult , och sen , 6 år senare letar jag efter henne på fejjan och hittar henne , så nu har vi fått tilbaka kontakten , a lite då ^^. Men iallafall , hon var verkligen bäst i mina ögon, precis så en vän ska vara , vi skratta alltid med varran , och hade det alltid jätte roligt, det är det som är en riktig vän , man kommer ihåg de roliga stunderna man haft tilsammans , och det hade jag verkligen med Ida!
Så ja, Ida Stina Margareta Knapp Drougge , det var min första riktiga vän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0