Kristen stewart is da shit!! <3

hejsan hejsan!!
Har frossat i mig en massa halstabletter HELA dagen , så att min hals blir bättre!!
Jag vill bara säga att jag ska börja med en ny kategori ''punkter'' ska jag kalla den. varje dag (säger vi haha) ska jag prata om en sak  , en viss punk altså. Såg att vissa gjorde det, så jag tänkte att jag också ska göra det nu :D
Punk 1. Om mig
Hej jag heter Cilia HEMLIGT :D och jag e 14.
Jag bor i sverige då (duh??) vilket jag inte är gladast över , haha . Jo men visst är det jättebra här i sverige, men jag bara ÄLSKAR USA elr typ Spanien!! <3
Jag älskar också twilight och alla som spelar i twilight + att jag är en KRISBIAN. Det menas att man är helt galen i Kristen stewart ( hon som spelar bella i twilight) . HON E BÄST !! Hon är den finaste , bästaste , sötaste , roligaste kändisen av alla!! Sen älskar jag också miley cyrus , selena gomez , demi lovato , jenifer anniston , nina dobrev mm. :D och jag har två syskon och en hund som heter rex!! (schäfer)
(for not swedish talking ppl go google translate :D )

Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg^^

2011-03-05 @ 16:41:19
URL: http://bellaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0